Nytt

Nya smycken helt enkelt =)







































Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej! wow, vad duktig du är. jag gillar allihopa! du borde åka ut på marknader! eller sälja till butiker... gillar särskilt det svarta armbandet med tre koppardetaljer, och bilden efter den. Jag är av den varma typen, så silver passar inte på mig. Jag har väldigt sällan armband, men om jag gillar nåt av dina och skulle beställa en, vad skulle det kosta då? =)

skulle ju ha kommit förbi dig en sväng idag egentligen, men det får bli en annan dag! behöver komma hem. fortsätt skapa!

/K

2009-06-23 @ 19:14:12
URL: http://kerstinkarlsson.blogspot.com/
Postat av: Emmy

Den frågan kan ju jag svara på? Eller, Claudia? Får jag? Kerstin, det beror helt på vad för slags du vill ha, om det ska vara avancerat med lite annorlunda och olika pärlor eller om du vill ha lite mer "plain" med bara pärlor rakt av på en tråd, fast snyggt alltså.



Runt 75-85:- tror jag hennes priser ligger på just nu, men det beror på som sagt.

2009-06-24 @ 19:41:37
URL: http://esterochjag.blogg.se/
Postat av: Claudia

Det stämmer =) Runt 75-85 kr. Det kan bli dyrare om jag använder dyrare pärlor men det händer inte så ofta eftersom jag vill att det ska vara billigt =)

2009-06-25 @ 10:33:00
Postat av: ElinJ

Hej jag är Emmys systersdotter Elin Johansson!Jätte fina smycken du gör!!:)

2009-10-06 @ 15:30:19
Postat av: anita

Supervackra smycket. Vad kostar det guldfärgade dubbla armbandet med blå stenar? Enkom armbandet :-) skickat till Göteborg?



hälsn AW

2011-07-30 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0