Blandat svart och silver

Jag har köpt nya glaspärlor i en jättefin turkos nyans som jag har knåpat ihop med svart kedja och silverkedja. Så här blev det! Det sista armbandet är inte till salu men jag gör självklart ett likadant utan "jonas-plattan" om efterfrågan finns.

Armband med turkosa glaspärlor och äppelgröna sötvattenspärlor. På armbandet finns också ett litet svart hjärta och en silverring med en sötvattenspärla och en akrylplatta. Med akrylplattor kan man göra sina egna personliga hängen till armband, halsband och örhängen. Möjligheterna är oändliga!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Helsnygga grejer! Förstår inte varför inte fler kommenterar?!

2009-06-02 @ 16:58:21
URL: http://esterochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

vill se mer!

2009-06-13 @ 19:52:23
URL: http://solflingan.blogg.sel
Postat av: Ellan=ElinJohansson

As snyggt!!Jag med!!

2009-10-08 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0